E-mail Professional Organizer

Grip op je e-mail = grip op je werk

Zit jij geregeld zuchtend achter je e-mail? Ben je geregeld het overzicht kwijt in wat je allemaal moet doen? Zie jij door alle e-mail het bos niet meer? En krijg je niet gedaan wat je zou willen doen op een dag?

Werken met e-mail is vaak complex. Het gaat niet alleen om het verwerken van ál die berichten, maar ook om de onrust die dat veroorzaakt en het overzicht dat je hierdoor verliest. Samen met de e-mail professional organizer leer je efficiënt werken met Outlook. Er is niet één juiste manier van werken, maar samen zoeken we een handelswijze die voor jou werkt.

De e-mail professional organizer van Werkdrukverlager helpt jou met het creëren van overzicht in je e-mail, taken en agenda. Een professional organizer is een expert in het creëren van structuur en overzicht, hier lees je daar meer over. Samen brengen we een structuur in je werk en planning aan die voor jou werkt. Zodat jij efficiënt kunt werken en weer grip hebt op je e-mail!

Gratis voor jou: mijn boek Grip op je e-mail 

Nadat ik honderden mensen had zien worstelen met hun e-mail, schreef ik het boek Grip op je e-mail = grip op je werk (Uitgeverij Thema). Het leidt je in vier stappen naar een lege inbox en naar een helder overzicht van je taken. Daarnaast lees je acht gouden grepen om grip op je e-mail te houden en effectiever te werken. Dat levert niet alleen tijdwinst op, maar vooral ontspanning in je werkhouding.

Dit boek ontvang je uiteraard als we samen aan de slag gaan. Kun je niet wachten en wil je nu alvast beginnen? Download dan nu gratis dit e-boekje Minder E-mail!. En gebruik deze sneltoetsen standaard om sneller te werken met Outlook.

Als e-mail professional organizer help ik je met:

 

  • Efficiënter werken met Outlook
  • Overzicht in je e-mail en taken
  • De juiste prioriteiten kunnen stellen
  • Een realistische dag- of weekplanning
  • Orde in al je digitale bestanden
  • Kunnen omgaan met onderbrekingen en ad-hoc zaken
  • Meer gedaan krijgen met meer rust en concentratie

E-mail professional organizer: praktisch en persoonlijk

Krijg weer grip op je e-mail en tijd en leer efficiënt werken. In ons organizingtraject gaan we hier samen mee aan de slag. We spreken elkaar live bij jou op kantoor, in mijn relaxte kantoor te Heerde (Veluwe) of online. Na een uitgebreide kennismaking gaan we aan de slag. Enerzijds praktisch, door samen in Outlook te werken en je e-mail, taken en agenda te ordenen. Anderzijds bespreken we hoe je bijvoorbeeld relaxter kunt werken, je minder druk kunt maken en een betere balans tussen je werk en privé leven kunt vinden.

De sessies zijn flexibel. We kunnen per keer bekijken wat je nodig hebt en bij jou past. Maatwerk dus! Mijn kennis over efficiënt werken en talloze manieren om stress te verminderen staan daarbij voor jou paraat. Door het maken van ‘huiswerk’ leer je de opgedane kennis in je eigen praktijk toe te passen en je deze nieuwe gewoonten echt eigen te maken. Zo zorg je ervoor dat je ook op langere termijn een efficiënt en prettig kunt werken!

Plan nu een afspraak in en herwin je overzicht

Of je nou werknemer, ondernemer of manager bent. Dat maakt niet uit, ik deel graag mijn kennis en ervaring met je, zodat jij fijn en efficiënt kunt werken. We starten altijd met een gratis en vrijblijvend kennismakinggesprek om jouw wensen en behoeften te bespreken.

Neem contact met me op via het contactformulier. Of plan direct een Zoom-afspraak in in mijn agenda, voor een gratis kennismaking of een coachingsgesprek, via onderstaande knop.

Annemiek TigchelaarE-mail Professional Organizer